Getoond: vacatures 1 - 10 van 22

Livios behoort samen met Verstandig Bouwen tot een communicatiegroep gespecialiseerd in de bouwsector en maakt deel uit van de Persgroep Publishing NV. Livios is in 20 jaar tijd uitgegroeid tot hét digitaal platform voor iedere bouwer, verbouwer en klusser. Dit dankzij een hoog aantal bezoekers, de kwalitatieve en gratis informatie, die voortdurend up-to-date wordt gehouden door een gemotiveerd redactieteam.

Ben jij een pietje-precies als het over spelling en grammatica gaat? Haalt jouw arendsoog elke taalfout uit whatsapp berichten, krantenartikels, reclameborden, brieven? Huiver je van minder vlot geschreven zinnen? Tintelen je vingers op dat moment om aan het herschrijven te slaan? Lees dan zeker verder!

De Persgroep Online Services (vacature.com, RegioJobs.be, Spaargids.be en Tweakers.be) is op zoek naar een marketing minded Campaign Manager die de klant centraal stelt. We zoeken een gedreven profiel dat klaar is om ownership te nemen over onze CRM aanpak, en hier de volle 100% voor gaat.

Livios, gevestigd te Zonhoven, behoort samen met Verstandig Bouwen tot een communicatiegroep gespecialiseerd in de bouwsector en maakt deel uit van de Persgroep Publishing NV.

Livios is in 20 jaar tijd uitgegroeid tot hét digitaal platform voor iedere bouwer, verbouwer en klusser. Dit dankzij een hoog aantal bezoekers, de kwalitatieve en gratis informatie, die voortdurend up-to-date wordt gehouden door een gemotiveerd redactieteam.

Als marktleider hebben we de ambitie om verder door te groeien. Hiervoor zoeken wij voor Livios een gedreven (m/v):

Om Spaargids.be en Guide-epargne.be verder te versterken zijn wij op zoek naar een gedreven Digital product marketeer. Je bent als Digital product marketeer verantwoordelijk voor het bereik en conversie van spaargids/guide-epargne en je coördineert alle productontwikkeling. In deze hands-on functie kom je met alle aspecten van het online beheer van spaargids.be en guide-epargne.be in contact. Je kan hierbij steeds rekenen op ondersteuning van de experten binnen De Persgroep op vlak van ontwikkeling, CRM, UX, marketing, sales, enz. De functie laat toe om op termijn door te groeien naar een meer gespecialiseerde of algemene management functie. Je rapporteert aan het management van de business unit spaargids.

De Persgroep en Medialaan gaan samen een boeiende toekomst tegemoet. Als één bedrijf worden ze het moederhuis van vele merken waaronder Het Laatste Nieuws, VTM, De Morgen, Dag Allemaal, Qmusic, Vitaya, Story, Caz, ...

De studio staat binnen het bedrijf in voor het grafisch ontwerp en webdesign van de merken.
Aan webkant ontwerpen we de sites en maken we dagelijks grafiek aan om deze in te
vullen. We maken campagnes voor onze eigen merken en programma’s als ook voor onze
adverteerders: banners (HTML5), e-mailcampagnes, actiepagina’s, minigames,
wedstrijden, javascript applicaties.... Daarnaast bedenken en creëren we digitale brochures
(sites) van a tot z om onze programma’s aan te kondigen in de pers.

Om ons team te versterken in deze spannende periode zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven digital designer.

De laatste jaren hebben we bij vacature.com straffe employer branding campagnes opgezet. Daarbij zetten we volop in op onze data, spraakmakende content, en de media van De Persgroep. Employer branding is hierdoor een belangrijke groeipoot geworden voor vacature.com.

We zoeken nu een zelfstandige Media en marketing strateeg - employer branding om deze pijler verder uit te werken. Hij of zij ziet het volledig zitten als die onderstaande rollen ziet staan:

Klinken conversieoptimalisatie, analytics, kost per acquisitie, AB testing en performance marketing jou als muziek in de oren? Dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken.

Als Scrum Master ligt jouw focus op proces, coaching van het team en het verwijderen van hindernissen. Voel je de ‘goesting’ bij deze beschrijving al groeien? Lees dan zeker verder:

Als enthousiaste journalist kom je terecht op de redactie van het grootste magazine van Vlaanderen. Je bent een journalist(e) die denkt én voelt, die weet waar het hart van een verhaal zit en wat de lezers van Dag Allemaal raakt. Ben jij dé gedreven interviewer met een goede pen die houdt van het overbrengen van verhalen? Lees dan snel verder!